Sunday 4 October 2009

Professionelle Fotos / Professionella foton

Für uns ist es zur Zeit sehr schwierig, gute Fotos von little I zu machen, nachdem sie nie still hält. Für eine professionelle Fotografin dagegen ist das natürlich kein Problem. Deshalb haben wir uns, als wir im Sommer bei meinen Eltern zu Besuch waren, von Barbara Ziegelböck fotografieren lassen. Was soll ich sagen? Die Fotos sind super geworden! Und sie machen sich sehr gut in unserem Wohnzimmer.


För oss är det just nu svårt att ta bra kort på little I eftersom hon aldrig håller still. För en professionell fotograf däremot är det naturligtvis inget problem. När vi hälsade på mina föräldrar i somras var vi därför hos fotografen Barbara Ziegelböck. Vad ska jag säga? Korten blev otroligt bra! Och de gör sig bra i vårt vardagsrum.

2 comments:

  1. De ser jättefina ut fotona! Vilken kul idé att ta såna familjebilder också. Roligt att spara för framtiden.

    ReplyDelete
  2. Ja, det är verkligen kul att ha såna bilder för framtiden. Mina föräldrar tog liknande bilder av mig och mina syskon när vi var små och de bilderna får fortfarande hänga framme :-)

    ReplyDelete